Artykuł opisuje wygląd oraz treść powiadomień, które otrzymuje rodzic
Agenda:
Po założeniu konta rodzica przez placówkę lub skorzystaniu z kodu dołączenia rodzic musi zaakceptować regulamin oraz politykę prywatności.
W następnej kolejności ustawia swoje hasło, którego będzie używać do logowania w aplikacji Inso.
-
powiadomienia push (na telefon)
-
powiadomienia e-mail
-
powiadomienia w aplikacji w zakładce "powiadomienia" lub ikona dzwoneczka (obok imienia i nazwiska)
-
Ogłoszenia
W momencie, kiedy placówka publikuje ogłoszenie na tablicy ogłoszeń, z włączonym powiadomieniem dla rodzica, rodzic otrzymuje powiadomienie e-mail oraz push z informacją o nowym ogłoszeniu.
-
Rozliczenia
Rodzic otrzymuje powiadomienie w formie wiadomości e-mail o nowym rozliczeniu, wysłanym przez placówkę.
-
Powiadomienie o upłynięciu terminu płatności
Jeżeli upłynie termin płatności rozliczenia, rodzic również otrzyma e-mail z informacją o terminie oraz wysokości nieuregulowanej należności.
-
Windykacja
Jeżeli rodzic spóźnia się z płatnościami, można skierować do niego przypomnienie windykacyjne, które również zostanie wysłane w formie wiadomości e-mail.
-
Nowe komentarze
Rodzic ma możliwość zadecydowania o tym, czy chce być informowany o nowych komentarzach pod opublikowanymi ogłoszeniami.
Ważne❗️Aby rodzic mógł zarządzać powiadomieniami, powinien przejść do ustawień konta, a następnie zaznaczyć wybrane opcje powiadomień.