Powiadomienia oraz wiadomości przychodzące do rodzica

Artykuł opisuje wygląd oraz treść powiadomień, które otrzymuje rodzic

Agenda:

Po założeniu konta rodzica przez placówkę lub skorzystaniu z kodu dołączenia rodzic musi zaakceptować regulamin oraz politykę prywatności.

powiadomienia-inso1


W następnej kolejności ustawia swoje hasło, którego będzie używać do logowania w aplikacji Inso.

powiadomienia-inso2


Jaki rodzaj powiadomień umożliwia aplikacja?

  • powiadomienia push (na telefon)

  • powiadomienia e-mail

  • powiadomienia w aplikacji w zakładce "powiadomienia" lub ikona dzwoneczka (obok imienia i nazwiska)

Jakie powiadomienia otrzymuje rodzic?

  • Ogłoszenia

W momencie, kiedy placówka publikuje ogłoszenie na tablicy ogłoszeń, z włączonym powiadomieniem dla rodzica, rodzic otrzymuje powiadomienie e-mail oraz push z informacją o nowym ogłoszeniu.

  • Rozliczenia

Rodzic otrzymuje powiadomienie w formie wiadomości e-mail o nowym rozliczeniu, wysłanym przez placówkę.

  • Powiadomienie o upłynięciu terminu płatności

Jeżeli upłynie termin płatności rozliczenia, rodzic również otrzyma e-mail z informacją o terminie oraz wysokości nieuregulowanej należności.

  • Windykacja

Jeżeli rodzic spóźnia się z płatnościami, można skierować do niego przypomnienie windykacyjne, które również zostanie wysłane w formie wiadomości e-mail.

  • Nowe komentarze

Rodzic ma możliwość zadecydowania o tym, czy chce być informowany o nowych komentarzach pod opublikowanymi ogłoszeniami.

powiadomienia-inso3

Ważne❗️Aby rodzic mógł zarządzać powiadomieniami, powinien przejść do ustawień konta, a następnie zaznaczyć wybrane opcje powiadomień.