Zmiana email gdy konto rodzica jest aktywne
Gdy konto jest aktywne w aplikacji Inso nie można bezpośrednio zmienić adresu e-mail przypisanego do istniejącego konta rodzica. Jeżeli rodzic ma nowy adres e-mail rekomendowane kroki to:
Utworzenie przez placówkę nowego konta rodzica na nowy/prawidłowy adres e-mai.
Odpięcie starego konta rodzica w Placówka > Konta rodziców. Należy kliknąć w nazwisko rodzica, którego konto chcemy usunąć. Upewniamy się czy usuwamy konto ze starym mailem, a następnie wybieramy Odłącz > Odłącz konto.
Należy pamiętać, że nowe konto rodzica będzie mieć niepełną historię rozmów oraz ogłoszeń na tablicy ogłoszeń. Będzie mieć natomiast widoczne poprzednie rozliczenia.
Zmiana email gdy konto rodzica nie jest jeszcze aktywne
Gdy konto nie jest jeszcze aktywne możemy zmienić adres e-mail do konta rodzica i wysłać ponownie link aktywacyjny. W przypadku błędnego lub nowego adresu e-mail rodzica należy przejść do Placówka > Konta rodziców. Należy kliknąć w nazwisko rodzica. Następnie klikamy w „wyślij link aktywacyjny” przy napisie „Konto nieaktywne”.
W kolejnym kroku można edytować e-mail i kliknąć „Wyślij”
💡 Przycisk „wyślij link aktywacyjny” jest widoczny wyłącznie gdy konto jest nieaktywne. Po aktywacji w tym samym miejscu pojawia się informacja o dacie założenia konta i ostatniej aktywności.