Historia zmian w aplikacji

Artykuł opisuje, w którym miejscu w aplikacji znajduje się historie zmian dokonanych przez użytkowników.

Agenda:

  1. Historia zmian na liście obecności

  2. Historia zmian w dziennikach

  3. Historia aktywności pracowników
                 Historia zmian wybranego pracownika
  4. Historia rozliczeń
                Historia zmian w ustawieniach rozliczeń
                Historia zmian grupy rozliczeniowej

Historia zmian na liście obecności

Historie zmian w obrębie listy obecności możemy zweryfikować w module Dzisiaj > zakładka Obecności, następnie Operacje > Historia zmian.

W tym miejscu dla każdego dnia osobno możemy sprawdzić ostatnio zaznaczone obecności, nieobecności bądź zgłoszenia nieobecności w kontekście dziecka oraz analogicznie ich usunięcia. 


Historia zmian w dziennikach

W każdym z dzienników możemy sprawdzić wszelkie zmiany, przechodząc do wybranego dziennika, a następnie do zakładki Historia zmian.

Znajdziemy tam informacje o dodaniu, usunięciu, edycji wpisu oraz innych czynności w obrębie dziennika z dodatkową informacją o dacie i użytkowniku, który wykonał daną akcję. 


Historia aktywności pracowników

W module Kadra w zakładce Historia aktywności możemy sprawdzić ostatnie zmiany dokonane w zakresie:

  • profilu dziecka 
  • kont rodziców
  • ustawień odnośnie diet i posiłków
  • dodania wpłat
  • zajęć dodatkowych
  • przypisania kart/pinu/pastylek

Dużym ułatwieniem jest to, że po kliknięciu daną akcję, system przeniesie nas do miejsca lub kontekstu, co do którego dokonana była zmiana.  

W tym miejscu możemy również skorzystać z wyszukiwarki zmian — ikona lupy, jeśli szukamy konkretnej zmiany np. dotyczącej danego dziecka, wystarczy, że wpiszemy jego imię i nazwisko, a system wyszuka wszelkie zmiany w obrębie jego profilu!

 

Z poziomu modułu Kadra, możemy zobaczyć także historię zmian wybranego pracownika, przechodząc do jego profilu, a następnie zakładki Historia aktywności.

Historia zmian w rozliczeniach

Ogólną historię rozliczeń możemy znaleźć po przejściu do modułu Finanse -> Rozliczenia miesięczne -> Operacje -> Historia zmian. Znajdziemy tam informacje m.in. o: 

  • ponownej generacji rozliczeń
  • wysłaniu rozliczenia
  • wysłaniu przypomnienia o płatności

Możemy również sprawdzić historię zmian ustawień rozliczeń placówki.  W zakładce Ustawienia rozliczeń zweryfikujemy wszelkie zmiany dotyczące ustawień opłat za czesne czy posiłki.

Analogicznie w przypadku ustawień grupy rozliczeń, również zmiany będą zapisywane, po przejściu do zakładki Grupy rozliczeń -> Operacje -> Historia zmian

Zapis historii dotyczący ustawień konfiguracji placówki jest widoczny od dnia 16.02.2024 r. 


Zobacz także:

1. Historia zmiany stawki wyżywienia