Artykuł opisuje, w którym miejscu w aplikacji znajduje się historie zmian dokonanych przez użytkowników.
Agenda:
- Historia aktywności pracowników
Historia zmian wybranego pracownika - Historia rozliczeń
Historia zmian w ustawieniach rozliczeń
Historia zmian grupy rozliczeniowej
Historia zmian na liście obecności
Historie zmian w obrębie listy obecności możemy zweryfikować w module Dzisiaj > zakładka Obecności, następnie Operacje > Historia zmian.
W tym miejscu dla każdego dnia osobno możemy sprawdzić ostatnio zaznaczone obecności, nieobecności bądź zgłoszenia nieobecności w kontekście dziecka oraz analogicznie ich usunięcia.
Historia zmian w dziennikach
W każdym z dzienników możemy sprawdzić wszelkie zmiany, przechodząc do wybranego dziennika, a następnie do zakładki Historia zmian.
Znajdziemy tam informacje o dodaniu, usunięciu, edycji wpisu oraz innych czynności w obrębie dziennika z dodatkową informacją o dacie i użytkowniku, który wykonał daną akcję.
Historia aktywności pracowników
W module Kadra w zakładce Historia aktywności możemy sprawdzić ostatnie zmiany dokonane w zakresie:
- profilu dziecka
- kont rodziców
- ustawień odnośnie diet i posiłków
- dodania wpłat
- zajęć dodatkowych
- przypisania kart/pinu/pastylek
Dużym ułatwieniem jest to, że po kliknięciu daną akcję, system przeniesie nas do miejsca lub kontekstu, co do którego dokonana była zmiana.
W tym miejscu możemy również skorzystać z wyszukiwarki zmian — ikona lupy, jeśli szukamy konkretnej zmiany np. dotyczącej danego dziecka, wystarczy, że wpiszemy jego imię i nazwisko, a system wyszuka wszelkie zmiany w obrębie jego profilu!
Z poziomu modułu Kadra, możemy zobaczyć także historię zmian wybranego pracownika, przechodząc do jego profilu, a następnie zakładki Historia aktywności.
Historia zmian w rozliczeniach
Ogólną historię rozliczeń możemy znaleźć po przejściu do modułu Finanse -> Rozliczenia miesięczne -> Operacje -> Historia zmian. Znajdziemy tam informacje m.in. o:
- ponownej generacji rozliczeń
- wysłaniu rozliczenia
- wysłaniu przypomnienia o płatności
Możemy również sprawdzić historię zmian ustawień rozliczeń placówki. W zakładce Ustawienia rozliczeń zweryfikujemy wszelkie zmiany dotyczące ustawień opłat za czesne czy posiłki.
Analogicznie w przypadku ustawień grupy rozliczeń, również zmiany będą zapisywane, po przejściu do zakładki Grupy rozliczeń -> Operacje -> Historia zmian
Zapis historii dotyczący ustawień konfiguracji placówki jest widoczny od dnia 16.02.2024 r.
Zobacz także: