Wiadomości

Komunikator ułatwiający kontakt rodzica z placówką

Jak komunikować się z placówką?

Do swobodnej komunikacji między rodzicami a pracownikami lub dyrekcją stworzyliśmy komunikator, dzięki któremu w prosty sposób możemy skontaktować się z wybraną osobą.

Aby utworzyć nową wiadomość, należy przejść do modułu Komunikacja > Wiadomości, a następnie skorzystać z zielonego przycisku 'Nowa' i wprowadzić odbiorcę wiadomości. Następnie wybrać odpowiedni typ wiadomości.

wiadomosci-aplikacja-rodzica1

 

Istnieją 3 rodzaje wiadomości:

  • Wiadomość do zdefiniowanych grup odbiorców (kolor żółty) - jeśli rodzic na liście odbiorców może wybrać czat oznaczony kolorem żółtym, oznacza to, że placówka stworzyła grupy odbiorców, z którymi rodzic może się kontaktować np. dyrekcja placówki, sekretariat, itp.

  • Wiadomość do wychowawców grupy dziecka (kolor zielony) - wiadomość zostanie dostarczona do nauczycieli przypisanych do wybranej grupy oraz podpiętych kont rodziców do profilu dziecka, jeżeli chcemy skierować wiadomość do konkretnego nauczyciela, warto skorzystać z opcji wiadomości prywatnej.

  • Wiadomość prywatna (kolor różowy) - bezpośrednia wiadomość do wybranego odbiorcy.

Aby skontaktować się z dyrekcją placówki, jako odbiorcę wybieramy Dyrektora placówki i tworzymy czat indywidualny z dyrektorem (kolor różowy).

Ważne❗️Jeżeli placówka nie wyrazi zgody na bezpośredni kontakt między rodzicem a nauczycielem, opcja wiadomości indywidualnych nie będzie dostępna.

Po wybraniu odbiorcy wprowadzamy treść wiadomości, do której możemy załączyć zdjęcia, pliki lub krótkie filmy w formie załącznika. Historia konwersacji będzie zapisana, tak aby w każdej chwili można było do niej powrócić.

wiadomosci-aplikacja-rodzica2


Dodatkowe funkcje modułu Wiadomości:

  • Możliwość usunięcia wiadomości

Po wysłaniu wiadomości rodzic ma możliwość usunięcia tej wiadomości, jednak ta opcja jest dostępna do 5 minut od wysłania. Aby, to zrobić należy kliknąć ikonę kosza obok wiadomości, która ma zostać usunięta.

  • Komunikaty w nieaktywnych wątkach konwersacji

💡 W przypadku kiedy dziecko opuści/zmieni grupę w placówce, wszystkie czaty, związane z poprzednią grupą zostaną oznaczone jako nieaktywne dla rodzica.


Pozwoli to na utrzymanie porządku w komunikacji placówki. Rodzic będzie mógł komunikować się z placówką w nowych wątkach konwersacji (nowa grupa dziecka).

wiadomosci-aplikacja-rodzica3

 

Ważne! Jeśli powiadomienia nie pojawiają się na telefonie, spróbuj skonfigurować je z pomocą naszego artykułu — powiadomienia w aplikacji