Komunikator ułatwiający kontakt rodzica z placówką
Jak komunikować się z placówką?
Do swobodnej komunikacji między rodzicami a pracownikami lub dyrekcją stworzyliśmy komunikator, dzięki któremu w prosty sposób możemy skontaktować się z wybraną osobą.
Aby utworzyć nową wiadomość, należy przejść do modułu Komunikacja > Wiadomości, a następnie skorzystać z zielonego przycisku 'Nowa' i wprowadzić odbiorcę wiadomości. Następnie wybrać odpowiedni typ wiadomości.
Istnieją 3 rodzaje wiadomości:
-
Wiadomość do zdefiniowanych grup odbiorców (kolor żółty) - jeśli rodzic na liście odbiorców może wybrać czat oznaczony kolorem żółtym, oznacza to, że placówka stworzyła grupy odbiorców, z którymi rodzic może się kontaktować np. dyrekcja placówki, sekretariat, itp.
-
Wiadomość do wychowawców grupy dziecka (kolor zielony) - wiadomość zostanie dostarczona do nauczycieli przypisanych do wybranej grupy oraz podpiętych kont rodziców do profilu dziecka, jeżeli chcemy skierować wiadomość do konkretnego nauczyciela, warto skorzystać z opcji wiadomości prywatnej.
-
Wiadomość prywatna (kolor różowy) - bezpośrednia wiadomość do wybranego odbiorcy.
Aby skontaktować się z dyrekcją placówki, jako odbiorcę wybieramy Dyrektora placówki i tworzymy czat indywidualny z dyrektorem (kolor różowy).
Ważne❗️Jeżeli placówka nie wyrazi zgody na bezpośredni kontakt między rodzicem a nauczycielem, opcja wiadomości indywidualnych nie będzie dostępna.
Po wybraniu odbiorcy wprowadzamy treść wiadomości, do której możemy załączyć zdjęcia, pliki lub krótkie filmy w formie załącznika. Historia konwersacji będzie zapisana, tak aby w każdej chwili można było do niej powrócić.
Dodatkowe funkcje modułu Wiadomości:
-
Możliwość usunięcia wiadomości
Po wysłaniu wiadomości rodzic ma możliwość usunięcia tej wiadomości, jednak ta opcja jest dostępna do 5 minut od wysłania. Aby, to zrobić należy kliknąć ikonę kosza obok wiadomości, która ma zostać usunięta.
-
Komunikaty w nieaktywnych wątkach konwersacji
💡 W przypadku kiedy dziecko opuści/zmieni grupę w placówce, wszystkie czaty, związane z poprzednią grupą zostaną oznaczone jako nieaktywne dla rodzica.
Pozwoli to na utrzymanie porządku w komunikacji placówki. Rodzic będzie mógł komunikować się z placówką w nowych wątkach konwersacji (nowa grupa dziecka).
Ważne! Jeśli powiadomienia nie pojawiają się na telefonie, spróbuj skonfigurować je z pomocą naszego artykułu — powiadomienia w aplikacji