Artykuł wyjaśnia, jak skonfigurować i korzystać z funkcji komunikacji wewnętrznej w placówce
Konfiguracja
Aby umożliwić pracownikom wysyłanie wiadomości między sobą, należy przejść do ustawień aplikacji poprzez kliknięcie prawym górnym rogu: Zalogowany jako > Ustawienia aplikacji > sekcja 'Ustawienia'.
Następnie zaznaczyć opcję 'Pracownicy mogą kontaktować się między sobą' i zapisać zmiany.
Tworzenie wiadomości
Przechodząc do modułu Komunikacja > Wiadomości mamy możliwość utworzenia nowej konwersacji z pracownikiem lub pracownikami poprzez kliknięcie 'Nowa'.
Z listy możemy wybrać jednego pracownika lub utworzyć konwersację grupową poprzez dodawanie kolejnych pracowników. Po wybraniu odbiorców wybieramy 'Napisz wiadomość'.
Utworzona została konwersacja grupowa. Każdy z jej uczestników otrzymuje powiadomienie push na telefon w momencie otrzymania nowej wiadomości.
Istnieje możliwość nadania własnej nazwy konwersacji grupowej. Aby tego dokonać, należy wybrać opcje dostępne dla konwersacji poprzez kliknięcie wielokropka, a następnie 'Zmień nazwę'.
W każdym momencie możemy również dodać lub usunąć członków konwersacji.
W przypadku kiedy wątek rozmowy jest już nieaktualny, możemy taki czat zarchiwizować
Natomiast jeśli po wysłaniu wiadomości, zauważymy, że wkradł się błąd, taką wiadomość pracownik może usunąć do 5 minut, natomiast właściciel placówki ma dostępną taką opcję cały czas. Po kliknięciu na daną wiadomość pojawi się ikona kosza, a następnie prośba o potwierdzenie usunięcia wiadomości.