Po zakończonym procesie rekrutacji istnieje możliwość migrowania danych dzieci uzupełnionych w formularzu rekrutacyjnym do aplikacji.

W celu dodania dziecka do placówki wybieramy konkretny wniosek z listy, a następnie przycisk Operacje.

W następnym kroku wybieramy grupę do której ma być przypisane dziecko, płeć, datę przyjęcia. Formularz rekrutacyjny zawiera dane rodziców pozwalające na założenie kont rodziców w aplikacji.

  • Jeżeli zaznaczymy tę opcję, konta zostaną automatycznie założone, a na wskazane adresy e-mail wysłane zostaną linki aktywacyjne do konta.

  • Jeżeli ta opcja będzie odznaczona dane kontaktowe do rodziców przeniosą się do aplikacji, natomiast konta rodziców nie utworzą się (można to zrobić później ręcznie).

Po wybraniu Importuj dziecko zostanie dodane do listy dzieci konkretnej placówki.

Po przejściu do profilu dziecka istnieje możliwość podglądu i ewentualnie edycji zaimportowanych danych. Zaimportowane dane z formularza dotyczą:

  • danych dziecka

  • danych osób kontaktowych

Zobacz także:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?