Konto rodzica jest niezbędne do obustronnej współpracy pomiędzy placówką a rodzicem, dzięki temu rodzic może swobodnie kontaktować się z pracownikami placówki, zgłaszać nieobecności dziecka oraz mieć wgląd w rozliczenia.

Od czego zacząć?

Placówka do której uczęszcza dziecko powinna poinformować rodziców o metodzie dodania kont do aplikacji.

Możemy wyróżnić dwa sposoby założenia konta rodzica:

  1. Poprzez link aktywacyjny - placówka zakłada konto w aplikacji, a na wskazany adres e-mail automatycznie przychodzi wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

  2. Poprzez kod dołączenia - placówka udostępnia kod dołączenia wraz z instrukcją, przy pomocy którego rodzic sam może założyć konto w aplikacji.

1 sposób

Po stronie pracowników placówki leży obowiązek założenia kont rodziców. Konto rodzica powiązane zostanie z jego adresem mailowym. Po założeniu takiego konta rodzic powinien otrzymać na skrzynkę automatycznie wygenerowaną wiadomość z potwierdzeniem założenia konta rodzica i możliwością aktywacji konta.

Po przejściu do takiej wiadomości należy skorzystać z niebieskiego przycisku 'Aktywuj konto rodzica'.

Aplikacja wyświetli dostępne dla rodzica regulaminy i politykę prywatności do zapoznania. Aby kontynuować proces założenia konta rodzica proszę wybrać 'Akceptuję'.

Kolejny krok to ustawienie hasła do aplikacji:

Po poprawnej aktywacji konta zyskujemy dostęp do konta rodzica w aplikacji, gdzie możemy być na bieżąco z informacjami dotyczącymi naszego dziecka.

Od teraz, aby zalogować się do konta rodzica należy korzystać ze strony https://app.inso.pl/login lub aplikacji mobilnej z wykorzystaniem swojego adresu mailowego i ustalonego hasła.

2 sposób

Jeżeli rodzic otrzymał od placówki indywidualny kod dostępu przypisany do dziecka powinien sam założyć konto rodzica w aplikacji.

Aby to zrobić należy przejść na stronę https://inso.pl/dla-rodzicow, a następnie kliknąć w "Załóż konto".

W wyświetlanym formularzu należy wpisać kod dostępu otrzymany od placówki, swoje dane oraz ustawić adres mailowy i hasło, służące później do logowania.

Po uzupełnieniu formularza należy przejść dodatkową weryfikację, czyli potwierdzić założenie konta rodzica wpisując datę urodzenia swojego dziecka.

Kiedy konto rodzica zostanie połączone z kontem Twojego dziecka możesz już w pełni korzystać z aplikacji inso.

Od teraz, aby zalogować się do konta rodzica należy korzystać ze strony https://app.inso.pl/login lub aplikacji mobilnej z wykorzystaniem swojego adresu mailowego i ustalonego hasła.

Najczęściej zadawane pytania?

1. Co zrobić, gdy nie otrzymałam/em wiadomości z linkiem aktywacyjnym?

W pierwszej kolejności prosimy o weryfikację innych folderów w skrzynce, w tym folderu SPAM. Jeżeli nie udało się odnaleźć wiadomości można skontaktować się z placówką z prośbą o weryfikację, czy adres mailowy został wprowadzony prawidłowo lub z naszym działem wsparcia poprzez czat dostępny na stronie inso.pl.

2. Gdzie mogę uzyskać kod dostępu?

Jedyną możliwością uzyskania kodu dostępu jest kontakt z placówką do której uczęszcza dziecko.

3. Czy mogę mieć więcej niż jedno dziecko na koncie rodzica?

Tak. W przypadku, gdy placówka zakładała konto rodzica po aktywacji tego konta dwójka lub więcej dzieci powinny być widoczne w aplikacji.

Jeżeli otrzymaliśmy kody dołączenia dla każdego z dzieci, wtedy należy założyć konto rodzica z wykorzystaniem kodu dla pierwszego dziecka, a następnie z poziomu aplikacji dodać kolejne dziecko poprzez przycisk "+Dodaj dziecko'.

4. Czy mogę mieć jednocześnie konto rodzica i pracownika w aplikacji?

Tak, pod warunkiem, że oba te konta założone zostaną na ten sam adres mailowy. Wtedy dostępna będzie opcja przełączenia widoku konta pracownika i rodzica.

5. Czy mogę korzystać z aplikacji w wersji mobilnej?

Tak, aplikację inso można pobrać ze sklepu Play lub AppStore.

6. Co w sytuacji, gdy zapomnę hasła?

Przy opcji logowania się do aplikacji dostępna jest funkcja 'Przypomnij hasło'. Po podaniu adresu mailowego zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Przeczytaj również:

Jak dodać zgłoszenie nieobecności?

Jak skonfigurować powiadomienia w aplikacji mobilnej?

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?