Przejdź do głównej zawartości

Jak zmienić adres e‑mail przypisany do konta pracownika?

Artykuł zawiera informacje o zmianie adresu e-mail do konta pracownika

Zaktualizowano w tym tygodniu

Zmiana email gdy konto pracownika jest aktywne

Gdy konto jest aktywne adres e-mail pracownika możemy zmienić w edycji pracownika. W tym celu należy przejść do Kadra > Pracownicy > ikona edycji (ołówka) przy wybranym pracowniku. Następnie w polu e-mail należy wprowadzić nowy adres e-mail i zapisać zmiany klikając w „Zapisz”.

Zmiana email gdy konto pracownika nie jest jeszcze aktywne

Gdy konto pracownika nie jest jeszcze aktywne możemy zmienić adres e-mail do konta pracownika i wysłać ponownie link aktywacyjny. W przypadku błędnego lub nowego adresu e-mail pracownika należy przejść do Kadra > Pracownicy. Należy kliknąć w imię i nazwisko pracownika a następnie w „wyślij link aktywacyjny” przy Status konta: „Konto nieaktywne”.

W kolejnym kroku można edytować e-mail i kliknąć „Wyślij”

💡 Przycisk „wyślij link aktywacyjny” jest widoczny wyłącznie gdy konto jest nieaktywne.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?