Przejdź do głównej zawartości

Powiadomienia oraz wiadomości przychodzące do rodzica

Artykuł opisuje wygląd oraz treść powiadomień, które otrzymuje rodzic.

Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Po założeniu konta rodzica przez placówkę lub skorzystaniu z kodu dołączenia rodzic musi zaakceptować regulamin oraz politykę prywatności.

powiadomienia-inso1


W następnej kolejności ustawia swoje hasło, którego będzie używać do logowania w aplikacji Inso.

powiadomienia-inso2


Jaki rodzaj powiadomień umożliwia aplikacja?

  • powiadomienia push (na telefon)

  • powiadomienia e-mail

  • powiadomienia w aplikacji w zakładce "powiadomienia" lub ikona dzwoneczka (obok imienia i nazwiska)

Jakie powiadomienia otrzymuje rodzic?

  • Ogłoszenia

W momencie, kiedy placówka publikuje ogłoszenie na tablicy ogłoszeń, z włączonym powiadomieniem dla rodzica, rodzic otrzymuje powiadomienie e-mail oraz push z informacją o nowym ogłoszeniu.

  • Rozliczenia

Rodzic otrzymuje powiadomienie w formie wiadomości e-mail o nowym rozliczeniu, wysłanym przez placówkę.

  • Powiadomienie o upłynięciu terminu płatności

Jeżeli upłynie termin płatności rozliczenia, rodzic również otrzyma e-mail z informacją o terminie oraz wysokości nieuregulowanej należności.

  • Windykacja

Jeżeli rodzic spóźnia się z płatnościami, można skierować do niego przypomnienie windykacyjne, które również zostanie wysłane w formie wiadomości e-mail.

  • Nowe komentarze

Rodzic ma możliwość zadecydowania o tym, czy chce być informowany o nowych komentarzach pod opublikowanymi ogłoszeniami.

powiadomienia-inso3

Ważne❗️Aby rodzic mógł zarządzać powiadomieniami, powinien przejść do ustawień konta, a następnie zaznaczyć wybrane opcje powiadomień.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?