Przejdź do głównej zawartości

Zgłaszanie nieobecności dziecka

Artykuł wyjaśnia, w jaki sposób zgłosić nieobecność dziecka, bądź całkowicie usunąć zgłoszenie z poziomu konta rodzica.

Zaktualizowano ponad 2 miesiące temu

Jak zgłosić nieobecność dziecka?

❗️Pamiętaj! Usprawiedliwione zgłoszenie nieobecności może być dokonane tylko do godziny ustalonej przez placówkę.

I sposób

W menu głównym, używając przycisku "Zgłoś nieobecność" lub "Nowe zgłoszenie"

Przeglądarka internetowa Aplikacja mobilna

Rodzic może zgłosić nieobecność dziecka, wybierając w kalendarzu planowany dzień nieobecności dziecka. Rodzic może również zmodyfikować posiłki dla dziecka, jeśli placówka udostępniła taką możliwość.

💡 Jeśli rodzic do swojego konta ma przypisane więcej niż jedno dziecko, dodając nowe zgłoszenie, zaznacza, dla którego dziecka chce je utworzyć.

  • Wybierając "Zgłoś nieobecność" - zostaje zgłoszona nieobecność dziecka, a jednocześnie zostają odmówione posiłki dla dziecka w wybranych dniach, o ile godzina zamawiania posiłków pozwala na ich odmówienie.

  • Wybierając "Zmień posiłki" - rodzic może dokonać edycji posiłków, które dziecko zje w wybranym terminie. Posiłki oznaczone kolorem to te, które zostaną zamówione w we wskazanym terminie.

  • W przypadku zmiany decyzji, rodzic może usunąć zgłoszenia za pomocą opcji "Usuń wcześniejsze". Opcja usunięcia zgłoszenia jest możliwa, o ile czas zgłoszenia nieobecności w danym dniu jeszcze nie minął.

💡 Ważne! Proces zgłoszenia nieobecności zawsze należy zakończyć przyciskiem "Prześlij"

II sposób — Kalendarz obecności dziecka

W zakładce Kalendarz obecności rodzic również może dokonać zgłoszenia nieobecności dziecka poprzez kliknięcie wybranego dnia.
W kalendarzu, oprócz bieżących obecności czy zgłoszonych nieobecności, możemy również sprawdzić dni, które placówka zaplanowała jako dni wolne.


Jeśli proces zgłoszenia został ukończony poprawnie, aplikacja wyświetli informację o zarejestrowaniu zgłoszonych nieobecności w wybranych dniach.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?