Wspólne konto rodzica i pracownika

Artykuł wyjaśnia, jak połączyć konta pracownika i rodzica założone na jednym adresie e-mail

Jeżeli pracownik, który ma konto w aplikacji, jest jednocześnie rodzicem, można na ten sam adres mailowy założyć konto rodzica. W tym celu należy przejść do profilu dziecka, w nim kliknąć "Dodaj konto rodzica" i uzupełnić dane — wprowadzić taki sam adres e-mail, jaki posiada pracownik — zobacz: Zakładanie konta rodzica.

Po zalogowaniu pracownik będzie mógł przełączać się między kontami, klikając na informacje o swoim profilu (prawy górny róg ekranu) i wybierając "Konto rodzica" lub "Konto pracownika" w zależności, z którego konta korzysta aktualnie.

Podczas dodawania pracowników i rodziców nie jest istotne zachowanie kolejności tworzenia kont, wcześniej możemy dodać konto rodzica, a później pracownika. Aplikacja w każdym przypadku zadziała poprawnie i bazując na adresie e-mail połączy te konta w jedno.