Przejdź do głównej zawartości

Dodanie nowej grupy

Artykuł wyjaśnia, jak zarządzać grupami w aplikacji.

Zaktualizowano ponad tydzień temu

Dodanie grup jest kolejnym krokiem po dodaniu placówki.

Aby dodać grupę należy przejść do modułu Placówka, zakładka Grupy następnie obok nazwy wybranego modułu klikamy przycisk + Dodaj.


W kolejnym etapie należy wpisać nazwę grupy.

Ważne !!
Wprowadzonej nazwy grupy nie można już edytować.

Jeżeli omyłkowo została wprowadzona błędna nazwa, należy dodać ponownie nową grupę, a niepoprawną archiwizować (Zobacz jak zarchiwizować grupę).

Jeżeli do błędnie utworzonej grupy zostały już dodane dzieci, należy najpierw skorzystać z opcji operacji masowych i przenieść je do grupy docelowej. Aby przejść do edycji, należy w 'Liście grup' obok nazwy grupy kliknąć ikonkę opcji dodatkowych (trzech kropek). Następnie możemy zarchiwizować błędnie dodaną grupę.

Dodatkowo możemy dodać harmonogram łączenia oddziałów. Funkcja harmonogramu łączenia oddziałów automatycznie tworzy codzienne wpisy w dzienniku zajęć w godzinach łączenia grup. Należy wprowadzić, które grupy mają zostać połączone i określić dla nich przedział czasowy. Zachęcamy do zapoznania się z osobnym artykułem na ten temat: https://pomoc.inso.pl/pl/articles/12147919-harmonogram-laczenia-oddzialow-w-dzienniku-zajec-przedszkolnych

Ważne!

Wpisy dla grup łączonych nie działają wstecz. Pojawią się one dopiero na kolejny dzień pracy placówki od momentu utworzenia harmonogramu.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?