Przejdź do głównej zawartości

Dodanie nowej grupy

Artykuł wyjaśnia, jak zarządzać grupami w aplikacji.

Zaktualizowano dzisiaj

Dodanie grup jest kolejnym krokiem po dodaniu placówki.

Aby dodać grupę należy przejść do modułu Placówka, zakładka Grupy następnie obok nazwy wybranego modułu klikamy przycisk + Dodaj.


W kolejnym etapie należy wpisać nazwę grupy.

Ważne !!
Wprowadzonej nazwy grupy nie można już edytować.

Jeżeli omyłkowo została wprowadzona błędna nazwa, należy dodać ponownie nową grupę, a niepoprawną archiwizować (Zobacz jak zarchiwizować grupę).

Jeżeli do błędnie utworzonej grupy zostały już dodane dzieci, należy najpierw skorzystać z opcji operacji masowych i przenieść je do grupy docelowej. Aby przejść do edycji, należy w 'Liście grup' obok nazwy grupy kliknąć ikonkę opcji dodatkowych (trzech kropek). Następnie możemy zarchiwizować błędnie dodaną grupę.

Dodatkowo możemy dodać harmonogram łączenia oddziałów. Funkcja harmonogramu łączenia oddziałów automatycznie tworzy codzienne wpisy w dzienniku zajęć w godzinach łączenia grup. Należy wprowadzić, które grupy mają być połączone i określić godziny ich łączenia zgodnie z harmonogramem.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?