Powiadomienia w aplikacji mobilnej

Artykuł wyjaśnia, jak działa funkcja powiadomień oraz jak konfigurować powiadomienia w aplikacji mobilnej.

Dominika Belina avatar
Napisane przez Dominika Belina
Zaktualizowano w tym tygodniu

Agenda:

Na starcie warto zaznaczyć, że aplikacja ma możliwość wysyłania powiadomień o:

  • nowym rozliczeniu,

  • zapłacie po upływie terminu płatności,

  • nowym ogłoszeniu,

  • nowej wiadomości.

Jednak konfiguracja powiadomień zależy od ustawień wybranych przez placówkę.

Od czego zacząć?

W przypadku funkcji powiadomień bardzo ważne są indywidualne ustawienia telefonu. Aby zweryfikować, czy dla aplikacji Inso funkcja powiadomień jest włączona, należy przytrzymać ikonkę Inso, a następnie przejść do informacji o aplikacji.

Ważne! Aby aplikacja działała w pełni poprawnie, musi być zaktualizowana do najnowszej wersji.

Jak sprawdzić wersje zainstalowanej aplikacji?

Wystarczy przytrzymać dłużej ikonkę aplikacji Inso, a następnie wybrać opcję informacji, gdzie wyświetlą nam się szczegóły zainstalowanej wersji.

Można również sprawdzić, czy po wyszukaniu Inso w aplikacji Sklep Play lub App Store wyświetla się opcja 'Aktualizuj' - jeśli taka opcja nie jest dostępna, znaczy to, że mamy zainstalowaną najaktualniejszą wersję aplikacji mobilnej.

Jakie informację otrzymujemy dzięki włączonym powiadomieniom?

  • Powiadomienia o nowym rozliczeniu

Jeżeli placówka włączyła taką funkcję, po przesłaniu nowego rozliczenia zawsze dostaniesz wiadomość e-mail oraz powiadomienie push w aplikacji mobilnej.

  • Powiadomienie o zapłacie po terminie płatności

Jeżeli placówka włączyła taką funkcję, po przekroczeniu terminu płatności rozliczenia, rodzic otrzyma wiadomość e-mail oraz powiadomienie push w aplikacji mobilnej o przypomnieniu dokonania płatności.

  • Powiadomienie o nowym ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń

Przy dodawaniu nowego ogłoszenia na tablice ogłoszeń to placówka decyduje o tym, czy rodzic powinien otrzymać powiadomienie. Dodając nowe ogłoszenie, ma możliwość zaznaczyć bądź odznaczyć opcję 'Wyślij powiadomienie do rodziców'.

Rodzic, z poziomu swojego konta w aplikacji, może zdecydować, czy powiadomienie ma przyjść tylko w formie push w aplikacji mobilnej, czy dodatkowo w formie wiadomości e-mail. Jeżeli natomiast nie chce otrzymywać powiadomień, może je wyłączyć poprzez odznaczenie dostępnych opcji w zakładce Ustawienia > Konfiguracja konta.

  • Powiadomienie o nowej wiadomości

Powiadomienie o nowej wiadomości przychodzi tylko w formie powiadomienia push na telefon w aplikacji mobilnej.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?