Przejdź do głównej zawartości

Zadania - dodawanie i zarządzanie

Artykuł opisuje instrukcję korzystania z modułu Zadania

Zaktualizowano w tym tygodniu

Jak utworzyć zadanie?

Aby utworzyć nową czynność do wykonania należy przejść do modułu Dziennik > Zadania > +Dodaj zadanie

W kolejnym kroku wprowadzamy krótką treść zadania i jego opis. W tym miejscu wybieramy również:

  • Osobę odpowiedzialną - może być to osoba lub grupa osób pełniących daną funkcję (Dyrekcja placówki, Nauczyciele z grupy).

  • Termin do wykonania zadania

  • Powtarzanie - jeżeli po ukończeniu tego zadania ma się utworzyć automatycznie kolejne, należy wybrać z jaką cyklicznością ma się powtórzyć (np. co miesiąc, jeżeli po zamknięciu zadania kolejne powinno pojawić się z terminem wykonania za 30 dni).

  • Priorytet - określ ważność zadania

W każdym zadaniu można stworzyć również podzadania. Ostatnim krokiem jest zapisanie zadania przez kliknięcie „Zapisz

💡 W trakcie tworzenia zadań możesz skorzystać także z gotowych szablonów.

Jak zakończyć lub usunąć zadanie

Aby ukończyć zadanie i tym samym usunąć je z zakładki „Moje", należy oznaczyć ikonkę wykonania zadania. Zadanie przechodzi wtedy do zakładki„Zrobione”.


Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?