Artykuł wyjaśnia, jak stworzyć ankietę kierowaną do rodziców
Agenda:
Tablica ogłoszeń może służyć do zbierania opinii, informacji lub zapisów od rodziców w formie ankiety.
Aby, stworzyć ankietę musimy skorzystać z opcji Dodaj ogłoszenie.
Następnie wybieramy typ ogłoszenia Ankiety. Pytanie można zamieścić w treści lub w tytule ogłoszenia.
Po wyborze 'Utwórz ankietę' wprowadzamy odpowiedzi, które rodzic będzie mógł wybrać oraz dodatkowe opcje, takie jak typ: rodzaj ankiety oraz widoczność odpowiedzi.
Poniżej zaznaczmy, kto zobaczy ogłoszenie z ankietą. Opcjonalnie można dodać załącznik.
W ostatnim kroku możemy zarządzać powiadomieniami oraz opcją komentarzy do wpisu.
Po opublikowaniu wpisu rodzice będą mogli zaznaczać odpowiedzi.
Ze strony konta pracownika widzimy ankietę z liczbą odpowiedzi. Po kliknięciu na jeden z wariantów widzimy listę osób, które wybrały daną odpowiedź.
Widok ankiety gdy 'rodzic widzi tylko swoją odpowiedź'.
Widok ankiety gdy wybrana jest opcja 'udostępnij odpowiedzi dla innych'.