Problemy związane z płynnym działaniem aplikacji dotyczące użytkowników sieci T-Mobile zostały rozwiązane.
📣 Problemy z działaniem aplikacji w sieci T-Mobile
W ostatnim czasie otrzymaliśmy zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem naszej aplikacji związanych z zawieszaniem się oraz wydłużonym czasem ładowania stron. Pragniemy poinformować, że nasz dział techniczny zidentyfikował, że problem dotyczył jedynie użytkowników korzystających z sieci T-Mobile. Obecnie został on całkowicie rozwiązany, a aplikacja powinna już działać płynnie.
Jeśli placówki otrzymywały zgłoszenia od pracowników lub rodziców, prosimy o przekazanie tej informacji, na przykład poprzez ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w aplikacji.
Co zrobić, jeśli problemy nadal występują?
Jeśli problemy z działaniem aplikacji nadal się pojawiają, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem wsparcia pod numerem 799 394 371 lub adresem e-mail wsparcie@inso.pl.
W opisie problemu prosimy o podanie następujących informacji:
- Od kiedy dokładnie występuje problem (np. od 4 dni).
- Z jakiej sieci komórkowej Pani/Pan korzysta (np. Orange, T-Mobile).
- Czy aplikacja działa tak samo na Wi-Fi i na danych komórkowych?
- Czy problem dotyczy aplikacji mobilnej czy wersji przeglądarkowej?