Artykuł wyjaśnia kiedy należy wygenerować ponownie rozliczenia
Rozliczanie w aplikacji wyliczają się automatycznie. Generacja rozliczeń cyklicznych możliwa jest na kilka dni przed zakończeniem miesiąca lub 1- go dnia nowego miesiąca.
Ważne! Jeżeli placówka posiada osobne numery kont dla wybranych opłat, należy pamiętać, że każda grupa rozliczeniowa wymaga osobnej generacji rozliczeń.
Jeśli dokonaliśmy zmian kwot w czesnym, posiłkach lub zajęciach dodatkowych po wygenerowaniu rozliczeń przez system, wówczas zmiana nie pojawi się od razu w rozliczeniu. W takim wypadku należy wszystkie rozliczenia wygenerować ponownie.
Aby tego dokonać wystarczy przejść do modułu Finanse > Rozliczenia > Operacje > Wygeneruj ponownie.
Bez obaw!
System upewni się, czy na pewno chcesz dokonać tej operacji.
Ważne! Ponowne wygenerowanie rozliczenia spowoduje usunięcie wszystkich ręcznie dodanych zmian.
W przypadku dokonywania indywidualnych zmian w obrębie jednego dziecka, wystarczy ponownie wygenerować rozliczenie dla tego dziecka.
W tym celu należy przejść do modułu 'Rozliczenia', z listy rozliczeń wybrać dziecko, dla którego zmienialiśmy opłaty i kliknąć ikonę 'Wygeneruj ponownie'.
Istnieje również możliwość ponownej generacji, dla wybranej grupy dzieci poprzez Operacje masowe.