Artykuł krok po kroku przeprowadza przez podstawową konfigurację tego modułu oraz opisuje funkcje nowego Menedżera Pedagogicznego.
1. Konfiguracja Menadżera dla użytkowników z dostępem do innych modułów aplikacji
2. Konfiguracja Menadżera dla nowych klientów, korzystających tylko z tego modułu
3. Co oferuje Menadżer Pedagogiczny 2.0?
⚙️ Konfiguracja Menadżera dla użytkowników z dostępem do innych modułów aplikacji
Użytkownicy, którzy oprócz Menadżera korzystają również z innych modułów aplikacji m.in. Rozliczenia, Komunikacja, Kadra mogą przejść do konfiguracji w następujący sposób: moduł Menadżer -> zakładka Konfiguracja.
💡 Konfiguracja jest wymagana, aby umożliwić automatyczne wprowadzanie danych do generatorów dokumentów. Dyrektor określa, czy w placówce została powołana Rada Pedagogiczna oraz, czy ma ona sporządzony plan nadzoru pedagogicznego. Następnie określa role wychowawców, nauczycieli i specjalistów, aby aplikacja automatycznie wprowadziła dane do generatorów dokumentów.
⚙️ Konfiguracja Menadżera dla nowych klientów, korzystających tylko z tego modułu
Użytkownicy, którzy wykupili dostęp tylko do Menadżera Pedagogicznego i nie korzystają z innych modułów, będą musieli przejść przez proces konfiguracji Menadżera po ustawieniu hasła i zalogowaniu się do aplikacji.
Aplikacja poprowadzi przez cztery etapy konfiguracji Menadżera, które trzeba ukończyć, aby korzystać z pełni funkcji.
- Aktywacja konta — ten etap został ukończony po ustawieniu hasła i aktywowaniu konta
- Dane placówki — dodanie placówki wraz z określeniem jej rodzaju
- Grupy (oddziały) — wprowadzenie nazw grup (oddziałów) funkcjonujących w placówce
- Konfiguracja Menadżera — określenie ról pracowników. W każdym polu należy wprowadzić imię i nazwisko pracownika, co po zakończeniu konfiguracji spowoduje dodanie ich do listy pracowników.