W artykule opisano nowe funkcje i zmiany w aplikacji: zapis historii zmian konfiguracji rozliczeń, zapis zmian przypisania diety oraz wyszukiwarka w historii aktywności placówki.
- Zmiana widoku ogólnej historii aktywności placówki oraz historii aktywności pracownika
- Wyszukiwarka zmian dostępna w historii aktywności placówki oraz pracownika
- Historia zmiany diety oraz posiłków
- Zmiana sposobu zapisu konfiguracji rozliczeń
- Historia zmian rozliczeń
🖊️ Zmiana widoku ogólnej historii aktywności placówki oraz historii aktywności pracownika
Widok historii aktywności placówki oraz pracownika został zmieniony — zapis historii zmian zawiera informacje o:
- Dacie — dokładna informacja, którego dnia i w jakich godzinach zmiana została dokonana,
- Użytkownik — informacja o tym, kto dokonał zmiany z zapisem adresu IP użytkownika,
- Akcja — szczegółowy opis zmiany, a więc z informacją co i w którym miejscu w aplikacji zostało zmienione z podlinkowaniem do kontekstu tej zmiany np. profilu dziecka, pracownika lub innych miejsc w aplikacji.
Ważne! Zapisy w historii aktywności są na bieżąco uzupełniane, a więc chwilowo pełna historia aktywności placówki oraz pracownika nie jest dostępna.
🔎 Wyszukiwarka zmian dostępna w historii aktywności placówki oraz pracownika
W historii aktywności placówki: Kadra > Historia aktywności oraz pracownika: wybrany pracownik > zakładka Historia aktywności na górze listy dostępna jest wyszukiwarka. Zapisy będą wyszukiwane tylko po kolumnie ‘Akcja’, a więc modyfikacji, która została wprowadzona.
Należy pamiętać, że wspomniane zapisy historii zmiany diety nie były dostępne wcześniej, a więc wyszukanie zmian diet/posiłków dokonanych przed dniem 16.02.2024 nie będzie możliwe.
🍴Historia zmiany diety oraz posiłków
Jeśli pracownik bądź rodzic zmieni dietę lub typy posiłków przypisane do dziecka, ta informacja zostanie zapisana w ogólnej historii aktywności placówki, dostępnej w module Kadra > Historia aktywności. Historia zmiany diety zostanie zapisana z dokładną informacją kiedy była dokonana, przez kogo oraz jakie wartości zostały zmienione.
⚙️ Zmiana sposobu zapisu konfiguracji rozliczeń
Zmienił się sposób zapisu ustawień rozliczeń: moduł Finanse > Ustawienia rozliczeń. Do niedawna każda modyfikacja dokonana w tej zakładce zapisywała się w sposób dynamiczny, bez konieczności dodatkowego zapisania. Od teraz każda zmiana dokonana w tej zakładce musi zostać zatwierdzona przyciskiem 'Zapisz' dostępnym na samym dole tej zakładki.
💰 Historia zmian rozliczeń
Każda zmiana dotycząca konfiguracji rozliczeń zostanie zapisana w historii z dokładną informacją kiedy była dokonana, przez którego użytkownika oraz jakie wartości zostały zmienione.
Historia ustawienia rozliczeń
Zapis zmian ustawień rozliczeń dostępny jest w module Finanse > Ustawienia rozliczeń > Historia zmian.
Historia grup rozliczeń
Zapis zmian grup rozliczeń znajduje się w module Finanse > Grupy rozliczeń w opcji
Operacje > Historia zmian
Należy pamiętać, że historia konfiguracji rozliczeń nie była dostępna wcześniej, a więc zmiany w tych zakładkach będą zapisywane dopiero od dnia 16.02.2024r.