Jak tworzyć ogłoszenia z wykorzystaniem funkcji AI?
Aby skorzystać z funkcji asystenta treści, należy przejść do Tablicy ogłoszeń i utworzyć nowe ogłoszenie. Funkcja asystenta treści oferuje różnorodne możliwości wsparcia w tworzonych treściach.
Tworzenie ogłoszenia od podstaw
Aby w szybki sposób wygenerować treść ogłoszenia na dany temat, klikamy w opcję Asystent treści i wprowadzamy krótki opis lub kilka kluczowych haseł dotyczących tematu ogłoszenia. Na przykład: "Dzień Babci i Dziadka, 20.01, godzina 15:00".
Utworzoną treść możemy zaakceptować lub skorzystać z dostępnych opcji zmiany treści.
Modyfikacje treści generowanej przez Asystenta
Po wprowadzeniu wstępnego opisu możemy precyzować nasze żądania.
- Zmiana tonu: neutralny (domyślnie), profesjonalny, przyjazny, swobodny
- Popraw pisownie — korekta treści pod kątem stylistycznym, wyłapanie ewentualnych błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub powtórzeń
- Dodaj emoji — uzupełnienie treści o emoji
- Skróć lub wydłuż
- Własna zmiana — opcja pozwala na dodanie dodatkowych informacji lub żądań do generowanej treści
- Wygeneruj ponownie/Poprzednia wersja — opcje umożliwiają modyfikację wygenerowanej treści lub przywrócenie wcześniejszej wersji
Poprawa wprowadzonej treści
Asystent treści może mieć także zastosowanie do korygowania wprowadzonych wątków w sekcji Treść ogłoszenia.
Najpierw tworzymy ogłoszenie w sposób tradycyjny, a następnie korzystamy z Asystenta i funkcji Popraw pisownie, aby skorygować tekst, eliminując powtórzenia, literówki lub dostosowując ton wypowiedzi.