Jeżeli placówka dodaje jadłospis w formie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń, zachęcamy do skorzystania z funkcji integracji z jadłospisem.

Automatyczny jadłospis to możliwość publikowania jadłospisu w formie tekstu lub jako ogłoszenie z załączonym plikiem dzięki przesłaniu maila przez catering na dedykowany adres e-mail.

Przesłany jadłospis opublikuje się automatycznie na tablicy ogłoszeń w kategorii Jadłospis, a rodzic otrzyma powiadomienie o nowo dodanym ogłoszeniu!

Jak stworzyć integracje z jadłospisem?

W tym celu należy przejść do modułu Komunikacja > Jadłospisy, a następnie poprzez + Dodaj integracje utworzyć dedykowany adres mailowy do publikowania jadłospisów.

Funkcja może zostać odpowiednio skonfigurowana dla wybranych placówek lub wybranych grup.

Po utworzeniu integracji z jadłospisem wystarczy przekazać utworzony adres mailowy firmie cateringowej, tak aby mogła publikować aktualne jadłospisy dla naszej placówki!

Ważne! Wszystko, co będzie umieszczone w treści wysłanej wiadomości, zostanie opublikowane na tablicy ogłoszeń.

Zobacz także:


Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?