Na starcie warto zaznaczyć, że aplikacja ma możliwość wysyłania powiadomień o:

  • nowym rozliczeniu,

  • zapłacie po upływie terminu płatności,

  • nowym ogłoszeniu,

  • nowej wiadomości.

Jednak, konfiguracja powiadomień zależy od ustawień wybranych przez placówkę.

Od czego zacząć?

W przypadku funkcji powiadomień bardzo ważne są indywidualne ustawienia telefonu. Aby zweryfikować, czy dla aplikacji inso funkcja powiadomień jest włączona, należy przytrzymać ikonkę i przejść do informacji o aplikacji.

Kolejnym ważnym aspektem jest fakt, czy pobrana aplikacja inso jest zaktualizowana do najnowszej wersji - można to sprawdzić np. w Sklepie Play lub App Store.

Powiadomienia o nowym rozliczeniu

Jeżeli placówka włączyła taką funkcję, po przesłaniu nowego rozliczenia zawsze dostaniesz wiadomość e-mail oraz powiadomienie push w aplikacji mobilnej.

Powiadomienie o zapłacie po terminie płatności

Jeżeli placówka włączyła taką funkcję, po przesłaniu nowego rozliczenia zawsze dostaniesz wiadomość e-mail oraz powiadomienie push w aplikacji mobilnej.

Powiadomienie o nowym ogłoszeniu na Tablicy ogłoszeń

Jeżeli placówka udostępniając ogłoszenie wybierze opcję powiadomienia, możesz zdecydować, czy ma ono przyjść tylko w formie powiadomienia push w aplikacji mobilnej, czy dodatkowo w formie wiadomości e-mail. Można też całkiem wyłączyć wysyłanie powiadomień. Konfiguracja znajduję się w zakładce Ustawienia.

Powiadomienie o nowej wiadomości w module Komunikacja

Powiadomienie o nowej wiadomości przychodzi tylko i wyłącznie w formie powiadomienia push na telefon, w aplikacji mobilnej.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?