Funkcja wiadomości prywatnych to forma konwersacji, która skierowana jest bezpośrednio do konkretnego odbiorcy. Po jej włączeniu rodzice mogą skontaktować się z pracownikiem, który ma włączoną taką funkcje.

Głównie wykorzystywana jest do kontaktu specjalistów z rodzicami, np. przy prowadzeniu indywidualnych zajęć dodatkowych. Sprawdź więcej.

Konfiguracja

W celu włączenia wiadomości prywatnych między konkretnym pracownikiem a rodzicem, należy przejść do edycji profilu pracownika.

W sekcji wiadomości włączyć możliwość indywidualnego kontaktu z rodzicami. Funkcja ta pozwala również na tworzenie grupowych konwersacji z rodzicami. Sprawdź więcej.

Tworzenie wiadomości

Jeżeli chcemy utworzyć wiadomość prywatną do rodzica, wyszukujemy jego imię i nazwisko wraz z opisem 'Wiadomość prywatna' na liście odbiorców.

Druga wyświetlona opcja (Wiadomość od dyrekcji) może pojawić się na koncie o wyższych uprawnieniach (min. Dyrektora). Oznacza ona wiadomość od dyrekcji, dostępną do podglądu przez inne osoby o minimum takich uprawnieniach. Dowiedz się więcej.

Podgląd tworzenia wiadomości prywatnej przez rodzica:

Dopisek, który znajduje się pod wyszukiwanym odbiorcą wynika ze stanowiska wpisanego w konfiguracji konta pracownika.

Rodzic ma możliwość napisania do wychowawców grupy, do której należy jego dziecko lub do dyrekcji danej placówki, w tym przypadku może dodatkowo wyszukać konkretnego użytkownika po imieniu i nazwisku.

Zobacz również:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?