Wiadomość do pracownika lub grupy pracowników

Artykuł wyjaśnia, jak skonfigurować i korzystać z funkcji komunikacji wewnętrznej w placówce

Konfiguracja

Aby umożliwić pracownikom wysyłanie wiadomości między sobą, należy przejść do ustawień aplikacji poprzez kliknięcie prawym górnym rogu: Zalogowany jako > Ustawienia aplikacji > sekcja 'Ustawienia'.

rozmowa-miedzy-pracownikami1


Następnie zaznaczyć opcję '
Pracownicy mogą kontaktować się między sobą' i zapisać zmiany.

rozmowa-miedzy-pracownikami2

Tworzenie wiadomości

Przechodząc do modułu Komunikacja > Wiadomości mamy możliwość utworzenia nowej konwersacji z pracownikiem lub pracownikami poprzez kliknięcie 'Nowa'.

Z listy możemy wybrać jednego pracownika lub utworzyć konwersację grupową poprzez dodawanie kolejnych pracowników. Po wybraniu odbiorców wybieramy 'Napisz wiadomość'.

rozmowa-miedzy-pracownikami3


Utworzona została konwersacja grupowa. Każdy z jej uczestników otrzymuje
powiadomienie push na telefon w momencie otrzymania nowej wiadomości.

rozmowa-miedzy-pracownikami4


Istnieje możliwość nadania własnej nazwy konwersacji grupowej. Aby tego dokonać, należy wybrać opcje dostępne dla konwersacji poprzez kliknięcie wielokropka, a następnie '
Zmień nazwę'.

W każdym momencie możemy również dodać lub usunąć członków konwersacji.

W przypadku kiedy wątek rozmowy jest już nieaktualny, możemy taki czat zarchiwizować

rozmowa-miedzy-pracownikami5


Natomiast jeśli po wysłaniu wiadomości, zauważymy, że wkradł się
błąd, taką wiadomość pracownik może usunąć do 5 minut, natomiast właściciel placówki ma dostępną taką opcję cały czas. Po kliknięciu na daną wiadomość pojawi się ikona kosza, a następnie prośba o potwierdzenie usunięcia wiadomości.

rozmowa-miedzy-pracownikami6