Wiadomości do dyrekcji

Artykuł wyjaśnia komunikację pomiędzy rodzicem a dyrekcją placówki

Typ wiadomości do dyrekcji, z których placówki korzystały wcześnie, dostępne są teraz tylko w formie podglądu. Od teraz każdy Właściciel oraz Dyrektor będzie mógł skontaktować się z wybranym rodzicem w indywidualnych wątkach wiadomości.

Jeśli w wiadomości chcielibyśmy uwzględnić również innych Dyrektorów, możemy utworzyć wiadomości grupowe.

Agenda:

Podgląd wiadomości do dyrekcji po stronie placówki

W module Komunikacja > Wiadomości znajduje się podział na 3 foldery: MOJE, INNE oraz ARCHIWUM. Użytkownik, który posiada uprawnienia Właściciela lub Dyrektora, w zakładce 'MOJE' znajdzie używane dotychczas wątki wiadomości skierowane bezpośrednio do dyrekcji, które teraz są dostępne tylko w formie podglądu:

wiadomosci do dyrekcji1


Dodatkowo w tym folderze Dyrektor oraz Właściciel widzi listę wiadomości bezpośrednich między nim a pracownikiem lub rodzicem, a także konwersacje grupowe, w których uczestniczy.

W jaki sposób Dyrektor może skontaktować się z rodzicem od kiedy zrezygnowaliśmy z wiadomości typu 'Do dyrekcji'?

Jeśli placówka, korzystała wcześniej z wiadomości do dyrekcji, może kontaktować się z rodzicem w następujący sposób.
W wątkach wiadomości 'Do dyrekcji' pojawił się komunikat z informacją o wprowadzonych zmianach w module wiadomości oraz informacja, że wątek nie jest już aktywny, aby skontaktować się z danym rodzicem, korzystamy z przycisku 'Wyślij wiadomość' który znajduje się w wyświetlanym komunikacie.

wiadomosci do dyrekcji2


Dodatkowo w module 'Wiadomości' mamy możliwość utworzenia nowej konwersacji z rodzicem poprzez kliknięcie 'Nowa' lub 'napisz nową wiadomość':

wiadomosci do dyrekcji3


Następnie, poprzez wyszukiwarkę odbiorcy wiadomości, możemy wskazać imię/nazwisko rodzica, do którego kierujemy wiadomość. Po wysłaniu wiadomości, rodzic otrzyma powiadomienie push o nowej wiadomości w aplikacji mobilnej.

Dyrektor kontaktuje się bezpośrednio z danym rodzicem w indywidualnych wątkach zobacz tutaj, a więc do tych wiadomości nie mają wglądu inne osoby o tych samych uprawnieniach.


W jaki sposób rodzic może kontaktować się z dyrekcją od kiedy zrezygnowaliśmy z wiadomości typu 'Do dyrekcji'?

  • Predefiniowane grupy wiadomości

Osoba o uprawnieniach Właściciela w ustawieniach aplikacji może stworzyć grupy odbiorców, do których rodzic będzie mógł wysłać wiadomość, aby skontaktować się ze wskazanymi osobami w placówce. Więcej informacji na temat grup odbiorców znajduje się w artykule Predefiniowane grupy odbiorców.

  • Indywidualne wątki konwersacji między dyrektorem a rodzicem

Jeśli placówka, korzystała wcześniej z wiadomości do dyrekcji, rodzic ma komunikat o zmianach, które nastąpiły oraz wyświetloną listę użytkowników o roli Dyrektora lub Właściciela, z którymi może się skontaktować w indywidualnych wątkach konwersacji.

wiadomosci do dyrekcji4

O indywidualnych wątkach konwersacji możemy przeczytać więcej tutaj.