Konfiguracja zadania domowego

Aby wprowadzić nowe zadanie domowe należy przejść do modułu Dzisiaj > Zadania domowe, a następnie wybrać opcję '+Dodaj'.

W kolejnym kroku wybieramy dla kogo ma być dostępne zadanie, uzupełniamy tytuł i treść oraz dodajemy załączniki, jeśli są potrzebne.

Po kliknięciu 'Opublikuj', zadanie przesyłane jest do wskazanych odbiorców.

Rodzic również widzi je na swoim koncie w aplikacji i może zamieścić odpowiedź z pracą dziecka.

Odpowiedzi do zadania mogą być widoczne tylko dla placówki lub też dla innych rodziców. Aby ustawić preferowaną opcję należy przejść do części ustawień aplikacji poprzez kliknięcie w prawym górnym rogu Zalogowany jako > Ustawienia aplikacji, a następnie w zakładce 'Ustawienia' znaleźć sekcje 'Zadania domowe'.

Powiadomienia

Osoba, która wprowadziła zadanie domowe otrzymywać będzie powiadomienia o dodanych odpowiedziach.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?