Po założeniu konta rodzica przez placówkę lub skorzystaniu z kodu dołączenia, rodzic musi zaakceptować regulamin oraz politykę prywatności.

W następnej kolejności ustawia swoje hasło, którego będzie używać do logowania w aplikacji INSO.

Jakie powiadomienia otrzymuje rodzic?

  • Ogłoszenia

W momencie, kiedy placówka publikuje ogłoszenie na tablicy ogłoszeń, z włączonym powiadomieniem dla rodzica, rodzic otrzymuje e-mail z tytułem ogłoszenia oraz możliwością bezpośredniego wyświetlenia jego treści poprzez kliknięcie 'Zobacz ogłoszenie'.

  • Rozliczenia

Rodzic otrzymuje powiadomienie w formie wiadomości e-mail o nowym rozliczeniu, wysłanym przez placówkę.

  • Powiadomienie o upłynięciu terminu płatności

    Jeżeli upłynie termin płatności rozliczenia, rodzic również otrzyma e-mail z informacją o terminie oraz wysokości nieuregulowanej należności.

  • Windykacja

Jeżeli rodzic spóźnia się z płatnościami, można skierować do niego przypomnienie windykacyjne. W zależności od wprowadzonej przez placówkę treści, wiadomość będzie wyglądać następująco.

Jak wyglądają powiadomienia push (na telefon)?

Poniżej widoczna jest treść powiadomień push wysyłanych do rodziców.

Ważne! Jeżeli rodzic nie otrzymuje powiadomień w formie push (na telefon), może sprawdzić czy opcja otrzymywania powiadomień na jego koncie w aplikacji jest włączona. Wystarczy wejść z zakładkę Ustawienia > Konfiguracji konta, a następnie zaznaczyć wybrane opcje w sekcji 'Powiadomienia'.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?