Podwójne zamówienia do cateringu można skonfigurować w momencie, gdy placówka udostępni rodzicom możliwość odmawiania poszczególnych posiłków.

Zamówienie posiłków zostanie wygenerowane w aplikacji w takim czasie, jaki określimy w ustawieniach ogólnych diet (Ustawienia > Posiłki). Jest on równoznaczny z godziną, do której rodzic może zgłaszać nieobecność dziecka. Zamówienie zostanie przekazane do firmy cateringowej, jeżeli korzystamy z opcji automatycznego wysyłania zamówień.

Podwójne zamówienie ma miejsce wtedy, gdy dokonamy indywidualnych ustawień zgłaszania rezygnacji z posiłku w jednym z nich. Ta opcja dostępna jest w panelu edycji typu posiłku pod nazwą Ustaw inną godzinę do której można zrezygnować z posiłku.

Następnie należy określić dzień i godzinę, do której rodzic może zgłaszać rezygnację z tego konkretnego posiłku. Jeżeli ustalimy, że będzie to godzina 15:00 w dniu poprzedzającym zgłoszenie, dokładnie w tym terminie zamówienie zostanie wygenerowane w aplikacji. Natomiast drugie zamówienie dotyczące pozostałych posiłków zostanie utworzone zgodnie z ustawieniami ogólnymi (W naszym przypadku będzie to godzina 8:00 w dniu nieobecności).

Pamiętaj! Data zamówienia wybranego posiłku musi być wcześniejsza niż reszty zamówienia (data wpisana w ustawieniach rozliczeń).

Zobacz także:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?