W aplikacji INSO istnieje możliwość utworzenia konta pracownika wraz z przypisanymi mu odpowiednimi uprawnieniami.

Konto pracownika może zostać dodane wyłącznie przez administratora aplikacji - dyrektora lub właściciela - z poziomu zakładki Kadra > Lista pracowników. W tym celu należy kliknąć w polecenie '+Dodaj'.

W ten sposób otworzy się okno, w którym należy uzupełnić pola dotyczące danych pracownika. Są to imię i nazwisko, stanowisko oraz adres mailowy, na jaki zostanie założone konto. Na tym etapie ważne także będzie ustawienie odpowiednich uprawnień (sprawdź: zestawienie ról użytkowników i uprawnień).

Uwaga! Opcja założenia konta w aplikacji zaznaczona jest automatycznie. Istnieje jednak możliwość dodania pracownika bez konta w aplikacji. W tym celu wystarczy odznaczyć tę opcję i wypełnić pozostałe pola. Taki pracownik będzie widniał na liście pracowników, ale nie będzie miał dostępu do aplikacji.

Następnie należy udzielić pracownikowi dostępu do odpowiednich placówek i dodatkowo zdecydować, czy pracownik będzie się wyświetlał w grafiku pracy oraz czy będzie miał możliwość indywidualnego kontaktu z rodzicami, czyli możliwość wysłania wiadomości prywatnej (niewidocznej dla innych użytkowników niż nadawca i odbiorca). Pod tą funkcją kryje się również umożliwienie tworzenia konwersacji grupowych, w których mogą uczestniczyć rodzice.

Po uzupełnieniu danych i kliknięciu opcji 'Zapisz', na wskazany adres e-mail zostanie przesłana wiadomość z linkiem aktywującym konto. Po kliknięciu w link pracownik jest przenoszony na stronę, gdzie w celu aktywacji konta należy ustalić hasło oraz zaakceptować regulamin systemu INSO. Po tej operacji konto zostanie aktywowane.

Jeżeli link aktywacyjny nie został dostarczony na wskazany adres e-mail, skontaktuj się z zespołem INSO :)

Zobacz także:

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?