Konto rodzica jest potrzebne do tego, aby rodzic mógł zgłaszać nieobecności dziecka, opłacać należności za pobyt w placówce oraz komunikować się z wychowawcami.

Jeżeli rodzic ma już utworzone konto, będzie ono widoczne w zakładce 'Osoby kontaktowe' w profilu dziecka.

Jeżeli natomiast konto rodzica nie zostało jeszcze założone możemy to zrobić wybierając jeden z trzech sposobów przedstawionych poniżej:

  • Pierwszy sposób

Jedną z najczęściej wybieranych opcji jest dodanie konta rodzica z poziomu profilu dziecka. Należy przejść do modułu Placówka > Dzieci, a następnie wskazać dziecko, do którego chcemy przypisać konto rodzica. W głównym profilu dziecka korzystamy z opcji 'Dodaj konto rodzica'.

Po kliknięciu w ikonę pojawi się komunikat, aby wpisać imię i nazwisko rodzica oraz adres e-mail.

Po uzupełnieniu danych i kliknięciu 'Załóż konto' na podany adres mailowy rodzica zostanie wysłany link aktywacyjny do zalogowania.

  • Drugi sposób

Kolejną możliwością jest dodanie konta rodzica przy tworzeniu profilu dziecka.

Aby to zrobić, należy przejść do modułu Placówka > Dzieci, a następnie dodać nowe dziecko do placówki korzystając z opcji Operacje > '+ Dodaj dziecko'.

Nastąpi przejście do formularza służącego do utworzenia nowego profilu dziecka, w którym należy uzupełnić wszystkie potrzebne dane, tj. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, pokrewieństwo (rodzic) oraz adres zamieszkania. W sekcji osoby kontaktowe istnieje możliwość wprowadzenia danych rodziców wraz z jednoczesnym założeniem konta rodzica na podany adres e-mail.

Po uzupełnieniu wszystkich informacji Zapisz i gotowe! Na podany adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny, służący do zalogowania się do aplikacji INSO przez rodzica.

  • Trzeci sposób

Ostatnia metoda polega na wygenerowaniu kodu, dzięki któremu rodzic sam założy swoje konto rejestrując się na naszej stronie https://app.inso.pl/register.

W tym celu należy wyszukać dziecko, dla którego chcemy założyć konto rodzica, a następnie korzystając z zakładki 'Osoby kontaktowe' > sekcja 'Konta rodziców' wybrać 'Pokaż kod do założenia konta'.

Pojawi się wygenerowany kod przypisany do dziecka.

Kod ten należy wyeksportować do pliku i przekazać rodzicowi w celu założenia jego konta.

WAŻNE! Można również zbiorowo pobrać kody dostępu dla wszystkich dzieci korzystając z modułu Placówka > Konta rodziców, a następnie Operacje > Pobierz kody do założenia kont.

Zostaną wyeksportowane kody w postaci jednego pliku, które należy przekazać rodzicom.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?