Przejdź do głównej zawartości

Tablica ogłoszeń dla pracowników

Artykuł wyjaśnia, w jaki sposób możemy dodać ogłoszenie tylko dla pracowników.

Zaktualizowano ponad miesiąc temu

Tablica ogłoszeń posiada kategorię ogłoszeń Dla pracowników, która służy do komunikacji z pracownikami placówki. Mogą tam się znaleźć ogłoszenia o bieżących sprawach czy nowych informacjach, z którymi powinni zapoznać się jedynie pracownicy placówki.


Dzięki tej funkcji możemy poinformować wszystkich pracowników placówki o danym ogłoszeniu lub w razie potrzeby tylko wybraną grupę z placówki, do której mają uprawnienia wybrani pracownicy.

Jak dodać ogłoszenie dla pracowników?

Przechodzimy do modułu Komunikacja > Tablica ogłoszeń, a następnie korzystamy z opcji Dodaj ogłoszenie.

ogloszenia dla pracowników1


Tworząc ogłoszenie wybieramy kategorię "Dla pracowników", a następnie uzupełniamy tytuł i treść ogłoszenia.

ogloszenia dla pracowników2


W razie potrzeby możemy załączyć również plik, wybierając go w zakładce "Załączniki". Opcja ta nie posiada limitów dotyczących rozmiarów lub ilości przesyłanych plików.

ogloszenia dla pracowników3


Kolejny krok to wybór do kogo jest skierowane ogłoszenie. Tutaj możemy wybrać całą placówkę lub wyłącznie daną grupę.

ogloszenia dla pracowników4


Opcja 'Wyślij powiadomienia do pracowników' jest automatycznie zaznaczona — jeżeli nie chcemy, aby pracownicy otrzymali powiadomienie, należy ją odznaczyć. Powiadomienia wysyłane są w formie wiadomości push oraz wiadomości mailowej w zależności od ustawień kont pracowników.

ogloszenia dla pracowników5


Po kliknięciu przycisku "Opublikuj", ogłoszenie pojawi się na tablicy ogłoszeń. Ogłoszenia dla pracowników oznaczone są zielonym paskiem po lewej stronie.

ogloszenia dla pracowników6

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?